wtorek, 30 września 2014

Kolorowa, kuchenna rozdawajka :)

Moi Kochani! Obiecany konkurs dla Was :)
Do wygrania jest jeden z 2 kompletów: 3 kuchenne ściereczki bawełniane oraz łapka kuchenna. 





Konkurs toczy się jednocześnie także na facebooku, więc jeden komplet powędruje do obserwatorów blogowych a jeden do obserwatorów facebookowych. A który do kogo? Kto pierwszy ten lepszy :) Zastrzeżenie jest takie, że jedna osoba nie może zgarnąć obydwu :) Ponadto spośród wszystkich uczestników zostanie wylosowana trzecia nagroda pocieszajka - niespodzianka :) Nagrody wysyłam także poza granice Polski!

Konkurs trwa do 31.10.2014r.

Zasady:
1. Należy obserwować bloga Happy Forms. 
2. Należy w komentarzu wyrazić chęć uczestnictwa oraz koniecznie napisać jaki kolor lub jakie połączenia kolorystyczne lubicie najbardziej.
3.  Należy Zamieścić poniższy baner konkursowy u siebie na blogu. 




I już :) Zapraszam do kolorowej zabawy :)




9 komentarzy:

  1. To ja już się zgłaszam, zestawy wszystkie są piękne, więc wezmę każdy, idealnie pasowałby do mojego domku letniego, banerek zaraz wstawiam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie wezmę udział :-) Z kolorów lubię w zasadzie wszystkie żywe - nieprzepadam za szarościami i brązami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, biorę udział w rozdawajce! Wybieram kolor każdy w połączeniu z zielenią. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelu ja będę pazerna zgłaszam się po pierwszy zestaw :)
    Dzięki Tobie polubiłam kolor pomarańczowy w dodatkach do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zapisuję, bo przecież nie mogłabym przegapić takiej okazji:)) Nie ukrywam, że pierwszy komplet to mój faworyt ale moja radość nie znała by granic z każdej wygranej:)) Czekam więc na losowanie i troszkę szczęścia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się do zabawy. Najbardziej lubię połączenie zielonego z czerwonym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja się zapisuję a to co kocham ostatnio najbardziej to szary z brudnym różem:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne i zgrabne kompleciki. Obserwuję, a kolorki to ostatnio u mnie mięta, szarości, delikatne róże....
    ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) oczywiście i ja się zgłaszam :) Kolorki u mnie to szarości z pastelowymi połączeniami np. bardzo, delikatny pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń