środa, 8 października 2014

Inspiracje - sypialnia

Stało się... Maszyna remontowa poszła w ruch... Ja tymczasem siedzę sobie zamknięta z całym naszym dobytkiem w pokoju, który niegdyś był moją gabineto - pracownią, a teraz stał się magazynem, sypialnią i moim miejscem pracy... Lekko nie jest.

Dzisiaj chciałam się podzielić z Wami moimi marzeniami dotyczącymi sypialni. Gdy się wprowadzaliśmy i powierzchownie odświeżaliśmy mieszkanie, sypialnia została urządzona w ciepłych brązach, pomarańczach, karmelach i miodach a na ich tle stanęły czarne meble. Wyglądało to mniej więcej tak:



Oczywiście dodatki z czasem się zmieniały, na dzień przed remontem było więcej białych koronek, inna narzuta i kilka białych poduszek. 

Jak wygląda to teraz to tylko możecie sobie wyobrazić :)

A jak będzie wyglądało już po wszystkim? Postanowiłam, że pójdziemy w innym kierunku a małżonek nie oponował. Będzie jasno, trochę koronkowo i naturalnie a czarne meble myślę, że będą bardzo fajnie kontrastowały z jasnym tłem. Na ścianie, na której będzie szczyt łóżka będą jasne deski :)
Oto kilka zdjęć, które mnie zainspirowały:
 

źródło: www.pinterest.com

źródło: www.pinterest.com

źródło: www.pinterest.com

źródło: www.pinterest.com

źródło: www.pinterest.com

źródło: www.pinterest.com

To są oczywiście tylko inspiracje. Jak to wyjdzie u nas? Czas pokaże :)
A specjalnie na powitanie nowej sypialni powstaje kremowa narzuta -  a oto jej "kwadrat węgielny":



Pozdrawiam Was ciepło!
Ewela


6 komentarzy:

  1. Akurat też się tym zajmuję :) łożko już teoretycznie mam w sklepie wybrane....
    Inspiracje Twoje trafiają 100% w mój gust :))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku a taka narzuta jak będziesz mieć (już widzę oczami wyobraźni) to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo romantyczne inspiracje... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za remont. Plany na sypialnię genialne, ciężko będzie Cię wyciągnąć z łóżka...
    Śliczny kwadracik, muszę spróbować wydziergać taki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja również mam nadzieję, że szybko uporacie się z bałaganem. Trzymam kciuki, wierze, że będzie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają te sypialnie - zwłaszcza na dwóch pierwszych zdjęciach! Mam nadzieję, że pochwalisz się swoją po remoncie? :)

    OdpowiedzUsuń