środa, 29 października 2014

Okienne inspiracje

Witajcie Kochane! Jeszcze żyję i staram się dzielnie walczyć, chociaż nerwy niemalże w strzępach... Zima idzie, końca remontu nie widać... Szkoda, że nie mogę go przespać, tak jak niedźwiedź przesypia zimę...

Czas remontu ma to do siebie, że weryfikuje wiele początkowych założeń i pomysłów. Trochę szkoda... Ale rekompensatą może być to, że w trakcie także rodzą się nowe i bardzo ciekawe rozwiązania :)

Dzisiaj na tapecie są okna. Uważam, że ładnie i pomysłowo udekorowane okno z pięknymi firankami "robi" wnętrze. Na punkcie okien oraz firanek mam totalnego bzika :) Zawsze staram się, aby parapet i przestrzeń okna wyglądały ciekawie i niebanalnie. Uwielbiam duże lampiony i świece na parapecie, bo pięknie odbijają się od szyb. Kocham lekkie, powiewające firanki, czasami upięte a czasami swobodnie zwisające... I lubię jak na parapecie po drugiej stronie okna tez się coś dzieje :) O tym pisałam już kiedyś tutaj .

Pokażę wam inspiracyjne zdjęcia, które raczej nie będą miały wiele wspólnego z tym co powstanie u mnie - ot takie marzenia do spełnienia na "kiedyś tam" :)

źródło: www.pinterest.com


źródło: www.pinterest.com
źródło: www.pinterest.com
źródło: www.pinterest.com
źródło: www.pinterest.com
źródło: www.pinterest.com
źródło: www.pinterest.com


źródło: www.pinterest.com


Och i mogłabym tak bez końca... :)

A Wy lubicie dekorować okna? Czy raczej wolicie je  w bardziej surowym wydaniu?

Pozdrawiam ciepło!
Ewela

P.S. Przypominam o konkursie :)

http://happy-forms.blogspot.com/2014/09/kolorowa-kuchenna-rozdawajka.html

12 komentarzy:

  1. Ja ze względu na koty mogę sobie tylko pomarzyć o dekorowaniu okien :-)
    Ps. Piękne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne marzenia. ja też uwielbiam jak parapet nie jest tylko zimnym parapetem, ale coś go zdobi - np. właśnie latarenki ze świecą, ładne kwiaty (czasem książki, klimatyczne pudełka i ozdoby) - mój maż niestety nie popiera mojego zdania - dziwi się więc np. temu, że ja w swojej małej pracowni mam jakieś rzeczy na parapecie. i wiadomo jakaś zwiewna firanka, zasłonka też musi być - dopina to całe pomieszczenie na ostatani guzik

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. urzekł mnie stół z pierwszego zdjęcia!Buzka!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie wymiata!
    piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dwa okna udekorowane są kotami. Wciąż walczę o trzecie, gdzie stoją smętne poobgryzane grudniki, konewka, latarenka i ptaszek używany do prezentacji serwetek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam dekorować, wręcz mam manię, zmieniam firany falbany, upięcia, zapinki itp,itd, super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna ta oprawa okien. chyba założę jakieś firanki u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to wszystko piękne! Tylko położyć się z książką, czyta i popijać kawę.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie w twoim domu wyglądałyby rolety dzień noc które stworzyłyby jeszcze lepszy klimat do przesiadywania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie zabytkowe okna mają swój urok. Do moich dobrałam żaluzje bambusowe z https://www.agatarolety.pl/katalog/kategoria/zaluzje-bambusowe, które kiedyś spodobały mi się u mojej koleżanki. Powiem Ci, że świetnie wyglądaja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stare okna mają urok ale tylko na zdjęciach albo w skansenach. W normalnym życiu nie sprawdziłyby się. Nasze okna były tak stare, że musieliśmy je czym prędzej wymienić. Każda zima była mordęgą dla nas. Teraz mam nowe okna z PVC z oknoplast.com.pl i różnica jest niesamowita. Okna świetnie izolują, dzięki czemu komfort jest znacznie lepszy. Jeśli ktoś też przekłada wymianę okien w czasie to lepiej tego nie robić. Wymienić je czym prędzej i mieć spokój.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja u siebie mam rolety dzień-noc, sprawdzają się super, a też nie były jakoś bardzo drogie:) Warto pomyśleć o różnych rozwiązaniach. Może i firma https://plissandroll.pl i ich propozycje też wam przypadną do gustu?

    OdpowiedzUsuń