wtorek, 28 kwietnia 2015

Czy lubię pastele?

Zastanawiam się nad tym od dosyć dawna. Lubię kolory nasycone, kontrastujące ze sobą, ale czy pastele do moich ulubionych należą?

Mimo, że nie znam odpowiedzi na to pytanie zebrałam pastelowe motki bawełny, popatrzyłam na nie i przed moimi oczami ukazała się świeża wiosenna łąka. Więc czym prędzej przystąpiłam do pracy :)




I wyszło na to, że chyba lubię pastele ;)




Kocyk idealnie wpasował się w kolorystykę poduszek, które wydziergałam już jakiś czas temu.




A czy Wy lubicie pastele? Gdzie najbardziej lubicie je przemycać: w mieszkaniu czy może w ubraniu? A może jeszcze w innych miejscach Waszego życia?



Pozdrawiam
Ewela

9 komentarzy:

  1. Piękny kocyk,
    taki wiosenny
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jakie cudności!
    I kocyk i podusie! Energetyczne
    U mnie pastele póki co tylko w kubkach i talerzach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kocyk :-) Doskonale wiosenny :-)
    Coraz bardziej podobają mi się pastele...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny :) ja pastele bardzo lubię, zarówno na ubraniach jak i dodatkach do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kocyk :) ja pastele owszem lubię ale chyba w robótkach i czasami w mieszkaniu , w ubraniach raczej zdecydowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń