środa, 24 czerwca 2015

Koronkowa robota do kuchni.


Mam takie chwile, że bardzo denerwuje mnie niepraktyczny układ mojej kuchni, pozostawiony przez poprzednich właścicieli mieszkania. Kiedy się wprowadziliśmy zrobiliśmy co mogliśmy - bez pośpiechu i niskimi nakładami finansowymi i tak pozostanie aż do generalnego remontu.

Ostatnio od strony wizualnej wyjątkowo poirytował mnie nasz kuchenny parapet.


Postanowiłam więc coś z tym zrobić: rozjaśnić i uporządkować. A główną rolę miały odgrywać koronki :)


Powstał więc bieżnik / serweta, która zakryła ten okropny, plastikowy parapet a przy okazji go rozjaśniła.


Bieżnik powstał z prostych kwadratów połączonych równie prostym wzorem, ale właśnie o taki efekt mi chodziło - prosty, delikatny i zwiewny. Zaszalałam tylko troszkę z wykończeniem brzegu dosyć fantazyjną falbanką ;)




Do kompletu powstał także kwadratowy obrus na nasz kuchenny stolik. Wykonałam go wzorem jeszcze bardziej prostym :)



Na razie zaprezentuję go w okolicznościach "niekuchennych", gdyż jeszcze odpowiednia aranżacja nie została stworzona. 






 Tymczasem nadal dziergają się kolejne koronki, w tym obrus na nasz stół jadalniany. Ale poród już tuż tuż, więc nie wiem czy uda mi się go skończyć a już o pokazaniu nie wspomnę... :)

Pozdrawiam!
Ewela

10 komentarzy:

  1. Przepiękne koronki :-) Ślicznie teraz wygląda Twój parapet.
    Obrus wspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pal licho obrus i koronki, niech maluszek na ten piękny świat przybywa!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fanie kolorowo u Ciebie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysl i efekt z parapetem :) A obrusik cudny, taki zwiewny i delikatny :)
    Fajnie ze wielki moment sie zbliza :))) Spokojnego oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz okno kuchenne i parapet bardzo rozświetlił kuchnię i ta czerwona emalia świetnie sie prezentuje...obrusiki są efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Parapet po przemianie prezentuje się świetnie:) Obrusik śliczny. Dziękuję, że wpadłaś:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Parapet po przemianie prezentuje się świetnie:) Obrusik śliczny. Dziękuję, że wpadłaś:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne koronkowe obrusy tworzysz, zazdroszczę umiejętności!
    Serweta na parapecie zdecydowanie poprawiła wygląd parapetu, a przy okazji lepiej widać, jakie masz śliczne dodatki retro. I w dodatku są w mojej ulubionej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bieżnik. Kosztował Cię wiele pracy i czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne koronki, piękne goździki! :-)) Od dawna podziwiam Twoje zdolności, jak Ty potrafisz wyczarować takie delikatne cuda? Parapet faktycznie zyskał, zrobiło się dużo jaśniej :-) Trzymam kciuki za nowe wyzwania, pogody ducha! :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń