poniedziałek, 1 czerwca 2015

To już prawie lato!

Mamy dzisiaj 1 czerwca. Jaki to dzień - chyba nikomu przypominać nie trzeba ;) Nawet ja - całkiem dorosła już i ciężarna mężatka otrzymałam życzenia z okazji Dnia Dziecka ;) W końcu wszyscy jesteśmy po troszku dziećmi ;)

Więc ja także WSZYSTKIM DZIECIOM - tym całkiem malutkim, tym troszkę większym, tym największym i tym, którzy niezależnie od wieku dziećmi pozostają - życzę, aby ten dziecięcy pierwiastek na zawsze pozostał w ich sercach :)


A skoro mamy już czerwiec to chciałabym zrobić krótki przegląd maja i tego, co maj w szydełku przyniósł :)

Były niebiańskie koronki. 



I były także kolory nieco orzeźwiające na kocyku. 



Podstawą kolejnego majowego kocyka był mój ukochany kolor niebiesko - turkusowy. 




A koniec maja przyniósł kolejny pled, tym razem nieco bardziej stonowany, ale nie pozbawiony pewnego, że się tak wyrażę "pazura" ;)



A jaki będzie czerwiec? Początek będzie na pewno mocnym uderzeniem energii i koloru a potem będzie już odrobinę delikatniej, ponieważ znowu mam koronkowy nastrój ;]

Pozdrawiam was radośnie :)
Ewela

2 komentarze:

  1. Bo dzieckiem fajnie być, i trzeba to dziecko w sobie pielęgnować :)
    Śliczne majowe wytwory szydełkowe :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek całe życie pozostaje dzieckiem, tylko czasem trzeba go w sobie odnaleźć.

      Usuń